Sömnlös hos empa...

2008-08-23, 05:20:32 / Kategori: Allmänt
satan asså.. klockan är fan 5 å ja kan inte sova...
Vi somnade väl runt 01:00 inatt..
Efter att ha varit på stan hela kvällen, glott på marknad å sådär, sen avslutade vi med en bira
på gamla torget, gick hem tidigt, för att vi ska festa imorn, tänkte sova lixom..

När klockan va typ 3 vakna ja..  låg å vred å vände på mig i en hel jävla timma...
Och från å me nu hatar ja oxå empas grannar asså..
03:30 e de nån som börjar kasta sten å blommor mot fönstret nedanför.
Stenarna tror ja hamna på empas fönsterbräde oxå ibland.. men hur som helst så låter de jävla högt alltså..
å nuuu är klockan 5 å han e fortfarande kvar.. funderar alvarligt på att gå å öppna...
Nu tror ja han står på andra sidan gården här å dunkar på en jävla dörr.. störande snubbe asså.

Asåå ja e sjukt pigg.. lr asså, ändå trött, men kan verkligen inte sova.
JAHA....NUUUUU är han här å kastar sten igen... fan, kan han inte somna i buskarna bara..
SUCK....

Att ingen granne ringt typ nån vakt lr nåt än alltså... Geeeooooooorgeeeee stor han å skriker... GGAAHHHHH!!!
Nae.. ja hoppas empa har nån film på datorn.. annars får ja fan åka hem å läsa bok till ja somnar USCH...
å ja som måste upp tidigt imorn..
köpa lite grejer till imorn..
gå på stan å hitta skärp..
tänkte ut å jogga/gå snabbt en sväng i skogen...
kolla på lilla karnevalståget (typ 100 år sen)
och sen lyssna på Jullan när dom spelar..
kommer sova hela dagen sen fan... RUTTET...

aja.. bye bye sålänge.. =)
Imorn/idag är de party!!!

XON



2008-08-23, 05:29:55 URL: http://xon.blogg.se/

XON

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken och hjälper till med tekniska problem.

Jag har även en webradio varje helg



2008-08-23, 05:29:58 URL: http://xon.blogg.se/

natta

haha det var ju jag.. lyssna nu.. GEORGE.. låter det inte lika hahahha.

puss



2008-08-23, 09:58:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?