vikten glömde ja i måndags...

2008-08-27, 16:36:03 / Kategori: Allmänt
i måndags skulle ja ju raportera min vikt här igen..
ja syndade ju under augustifest helgen.. blev ju fest å sådär..
å käkade en rulle på natten å lite sånt..
Men.. trots de så hade ja i alla fall inte gått upp i vikt..
Ja hade i alla fall gått ner 6hg!
så ja e nöjd endå =D
men nu blir de ju fest i helgen igen, undrar hur de ska gå =/.
Men men.. hehe

Idag fyller Sofia år!
GRATTIS på din dag!!
Så ikväll ska vi äta lite gott.. lr vet inte om ja ska äta, men ja ska ta mig en cola i alla fall =D

Hej hopp!

sara

Go Lena Go Lena! Imorrn då bruden, ses över en bit mat på vårat gamla garvaregatan ;) Men du om jag nu skulle åka till Oslo..får jag plats hos er under ett par dagar lr vad som blir?Pöss



2008-08-28, 01:03:40 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?