Bakis dag!

2008-12-28, 14:43:18 / Kategori: Allmänt

Jaha nu e julen över, ja fick bra och fina julklappar..
Bland annat en parfym, min börjar precis ta slut och ja tänkte köpa ny här hemma!!
En jättefin bok och smakupplevelser i thailand, ska bli kul å läsa den! lite recept å sånt i med!
En almenacka på lilla wilma och lille oliver! såå söta!
Ja va fick ja mer.. skivor och cd album så ja kan bränna ut mina filmer!
Lite underkläder!
Å presentkort på Gina och lindex..
Ja va nere igår på stan, satan va folk de va inne på gina, fy asså..
Ja roffade åt mig lite grejer orkade inte prova.. de va proppat där inne haha
Empa va me mig å hon ville bara flyga iväg typ.. 

I torsdags blev de utgång!
Fick ju låna syrrans place för dom skulle sova borta!
Kul att träffa emma igen! de va nog ett år sen lr nåt..
Sen ja va i åre sist =P
De spårade ju ur lite, brorsan va me å blev as packad..FY!!

Sen har ja slappat några dagar me.. lekt med wilma, å så sov hon över här, mysigt!
Men igår blev de fest igen.. vi bestämde de liiiite för sent, men aa de gick haha
Ja å empa trog till cissi käll sen vidare till festen vi skulle på vid kungsgård.
Kanske lugnt där men trevligt folk...
Sen ner mot stan.. vi va inne på nån liten bar asom ja inte minns va den hette..
Å sen blev de palace nästan direkt..
Ja hade fan as kul!

Slutade me att man ensam satt på en ranglig cykel med trasigt bakhjul och
en sadel som gjorde ont.. de känns idag kan ja lova..
Hela vägen hem till navestad haha :) klockrent!!
Idag e ja bakis som fan.. fy... hungrig på allt men de känns som att man inte kan äta lixom.. fy..

♥Peace Out!


sara

hej sötis. jag vet inte om jag är i tillstånd att ses:( egentligen skulle jag behöva sova 100 dagar till, men jag "måste" samtidigt ner på stan och hitta en nyårsklänning!äh, spelar ingen roll kommer ändå inte kunna fira nyår..men ja du förstår paniken!äh ring mej ist.jag är trött o vet inte vad jag pratar om :)puss



2008-12-29, 12:37:10 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?