Jag och John är värsting osams asså......

2008-11-10, 05:56:04 / Kategori: Allmänt
Ja lovar... den där John.. han har fan ALDRIG.. tid för mig längre..
Ja kan inte sova om nätterna utan honom.. saknar han ENORMT mycke.. fuck...
Jag som ska upp tidigt imorn å allt =/ suck asså..

Talar förstår om självaste John Blund...
Sen ja skrev sist såhar ja väl.. hrm.. tittat på ensam mamma söker...
En film som heter "Bron till Terabithia".. var väl sådär.. hade förväntat mig mer..
Och så har ja glott på de senaste två programmen av idol!
alltså. ja har bara hört låtarna och inte sätt juryns snack lr nåt.. för de går inte se hela programmet.. vilket ja kunnat förut..
De har varit så i två veckor minst.. undra om fler har samma problem..

Innan ja glodde på Idol så la ja mig faktiskt me lite tyst musik bara å försökte.. men nae...
Inte fan kom John då heller.. hopplöst att vänta å vänta på nån sådär =P

får väl dra på nån gammal film då och kisa med ögonen (nästan blunda igenom filmen och låtsas att ja ska somna så kanske ja lurar hjärnan, de funkar nog!!)

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?