livet är inte alltid så lätt..

2008-10-22, 01:45:23 / Kategori: Allmänt
vet inte va man ska skriva egentligen..
Men ja känner mig inte så bra just nu..
Intriger i lägenheten.. pallar inte gå in på de..
Men ja tror ja bryr mig mer om det än va man lixom tänker egentligen..
aja strunt samma.. livet är inte alltid på topp..

Men sen kom de där samtalet..
Mamma ringde igår.. Pappa ligger på sjukhuset...
en klup i magen.. VA?? va har hänt?
Pappa har fått propp i lungorna =/
Klart man e orolig.. här sitter man några timmar bort..
Just nu saknar man sin familj rätt mycke.. gick lite trögt på jobbet idag..
Känner mig inte tipp topp direkt.. men men.. ja har mina tjejer här..
Dom får mig att tänka på annat fast dom inte vet de själv kanske..
Tycker de e lite tungt att prata om.. även fast allt e bra me pappa just nu!
Men man vet ju vad som kan hända... fy..

god natt

fanny

kramar om



2008-10-22, 07:31:15 URL: http://float.blogg.se/

Anonym

skönt att prata med dig idag iaf..:D kram på dig



2008-10-22, 20:08:09

lena

detsamma gumman!



2008-10-23, 00:10:40

sesi

usch så otäckt. sånt där med proppar e verkligen läskigt. hoppas han blir helt återställd.



ta hand om dej pluttan



2008-10-23, 12:48:05 URL: http://sesis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?