öl!

2008-10-28, 03:01:37 / Kategori: Allmänt
Slutade rätt tidigt idag (igår lr va de blir..
Slutade 23:00 å köket stänger 23.. me andra ord.. kanske folktom restaurang =D
lr.. mot slutet trilla de in lite folk.. stöööörigt haha =)
men de blev tidigt..
Gick till Egon, brudarnas jobb, väntade in dom som slutar 00.00.. sen gick jag och karen och tog en billig öl!
(((endast 36:-)))
Där träffade vi Alejandro som vi träffade där en annan gång och som följde me oss ut!
Något äldre, men trevlig snubbe..
vi skulle ju bara ta EN jag och Karen.. han ville bjuda oss på öl och shot..
men de fick sluta med en öl till i all fall =D sen blev de hemmåt..
Trött som fan nu =) ska väl sätt apå nån film att somna till..

Jag laddade ner 7 filmer i förrgår och 1 film inatt =D.
As nice när vårt nät fungerar igen ju =D
Kanske borde köpa skivor snart.. har väl ca 85 filmer på datorn haha
Kansk önska mig lite skivor och fodral i julklapp =D
Mammsen å Pappsen.. om ni läser detta så önskar ja mig mycke skivor och
en cd väska lr va man säger med MÅNGA platser i.. järna med 8 på varje uppslag.. alltså 4 på varje sida lixom =D
sådär.. de va min önskelista de!! =P

♥Peace Out!

sara

oki =) angånde den där bilden du skicka mig *tummen upp* fnizz



2008-10-28, 10:01:42 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?