situps!

2008-10-04, 22:35:29 / Kategori: Allmänt
Japp, ja måste börja med att skryta lite =P
Har ju blivit sjukt dålig på "tränandet" men ja gjorde nyss 60 situps haha =P
Imorn ska ja göra 60 till.. ja lovar!!!

Jahopp dagen som gått..
Jag och malin började dagen med at gå till affärn, vi pantade lite flaskor för att köpa toapapper och diskmedel!
De e ju sjukt bra att spara pant till sånt så ingen lixom behöver lägga ut för sånt!!
Å så handlade ja lite små grejer typ grejer till frukost.. och strimlad skinka som ja skulle laga mat på!
I affärn kan man handla drycka ur en automat för endast 10 spänn så de blev varm chockomilk!! sjukt gott på vägen hem!
Väl hemma gjorde ja super frukost! två mackor med majo, tonfisk, lök, gurka och ägg =D
Satan va mätt ja blev sen..

Sen tittade Bella och Alice förbi..
Klockan hade rullat på.. karen började 15:00 Malin 16:00 dom knallade mot jobbet och skulle käka där.
Jag Bella och Alice gick runt lite och letade efter något nice café.. hitta fan inget..
Ja skulle endå bara köpa mig nån dricka..
Men dom skulle äta mat innan jobbet, börjar 17.00.
Tillslut blev de nån kombinerad kina/thai restaurang på karl johan.
Enligt tjejerna så fick stället inte högsta poäng men min cola var god =D
Följde dom till jobbet, sen gick ja hem! booooorriiiiinng!!!

Dennis kom hem idag, han har varit iväg hos sin mamma som bor några mil bort..
Sjukt trevlig morsa!
Hängde min andra maskin med tvätt för dagen..
lite lakarn, morgonrock å sånt krafs.. nice tvättkorgen e tom igen! 5 poäng till mig!
Lagade sen lite pasta och skinksås.. blev tre matlåder, två till frysen och en till middag imorn!
Visst e ja duktig..  haha
Sen har ja glott på tv:n och suttit vid datorn typ.. mina vanliga kvälls sysslor VILL BÖRJA JOBBA NUUUUU!!!
Glodde på lilla melodifestivalen nyss.. sjukt va duktiga dom "små" liven e alltså!! endel har fin fina röster!!

Så va gör man nu då?
går en film sen "i samlarens spår" 23:30 typ på svt 1.
Har sätt den förut och även läst boken.. har ju märkt att man kan se svt1 "live" lixom på nätet.. visste ju man kunde se massa program (typ allt) som går på tv:n i efterhand, men på ettan kan man tydligen se de som går preciiiis NU!
kanske blir den sen då! känner mig lite sov sugen! =)

Blev en lååång rad här idag! bye bye!

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?