kvälls sugen!

2008-10-03, 21:51:12 / Kategori: Allmänt
Har ju fått lite klagomål över att man inte skrivit någe på länge =P
de e väl lathet kanske.. tror inte ja har haft något speciellt att skriva lr nåt..

Min brödtjuv är funnen i alla fall.. hade tydligen fått nytt bröd tillbaka, men de låg på en annan hylla, visste inte att de va mitt =P haha.. aja.. ja har mitt bröd i alla fall, de va väl typ ett lån! =P

Bella har ju kommit till Oslo nu, med syrran.. himla kul de va att ses igen asså!!
Inte sätts sen År jöö!!
så de blev lite vinpimplande både i tisdags och onsdags =D hehe
I onsdags va på på espressen tror ja de hette, en karaoke bar, så himla kul!!
De blev två låtar med mallan och karen och en låt med dag, han å ja sjöng grease - summer nights!
Haha fan va kul de va..
Kommer väl in kort på face sen =P

Har även fått höra att ja ska börja jobba på tisdag 10.00! lite nervös, men de ska nog gå bra =D

Nae fy va ja e sugen på något..
Sofia gav mig ett tips.. morötter!! de e ju as gott verkligen!!!
Ska nog gå till Kiwi och handla lite morötter med en fettsnål dipp!!
Kanske något gott att dricka oxå!
träligt att va ensam när dom jobbar hrm...

Suck.. massa pant som ja måste ta me kom ja precis på.. får se om ja tar de imorn istället..
(måste köpas hem lite diskmedel och toapapper).

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?