Cool Runnings!!

2008-09-07, 01:56:59 / Kategori: Allmänt

Brudarna har inte kommit hem än,
dom fastnade nog med en bers i handen på någon trevlig pub efter jobbet.. =D

Min kväll börjar lida mot sitt slut i alal fall!
Jag tog mig en dusch, se satte ja mig nere i vardagsrummet med datorn
Glodde på "cool runnings", en skön film!
målade fransk manikyr under tiden oxå, naglarna blir sååå fina då.
När dom va klara gjorde ja ugns mackor med ketchup, skinka, lök & ost.
Så himla gott blev de!!

Nu ska ja nog lägga mig och läsa vårat nät fungerar inte så bra
annra hade ja nog laddat ner en film!
Igår natt laddade ja ner "Wall-E", dock inte världens bästa film..
Det är en teknad film som handlar om en robot som är ensam kvar på jorden
för att säda i ordning efter att något hade hänt, minns inte.. typ blivit utrotat..
å så kommer det en annan robot dit, en tjej robot, Eve och Wall-E blir kär!


Laddade även ner "Sex and the city" den va nåågot bättre =D
Så den måste ni se, ni som ej sätt den!
Någon som har bra tips på filmer som man kan ladda ner?*
Skriv de gärna!!!


Lyssnar på en favvo låt som ja aldrig verkar tröttna på..
Göran Fristorp - Ensamhetens hav
Den har fastnat i mitt huvud sen ja såg "Ensamhetens hav" förra året typ! där den e me!
Värt att lyssna på!

Puss å god natt!



Anonym

hej tjejen! Så du är i oslo nu. kul =) Allt är bra. själv då? Kramis



2008-09-07, 10:34:01 URL: http://float.blogg.se/

natta

nu har du förstört Wall-E för mig. Jag som trodde det var en bra film med en skit söt robot. grrr

Sedan så kan jag skryta mer än dig men jag vet inte när det var sist jag drack... Måste varit innan empas fest iaf nån gång såå sug på den haha



2008-09-08, 12:45:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?