Hemfärd!

2008-09-18, 18:41:46 / Kategori: Allmänt
Imorn åker ja hem för en liten visit i Norpan!!
Ska bli skoj! Hämta hit lite mer grejer å så, nice!
Så blire ju fest hos empa på lördag!! =D
Hoppas den blir lyckad!

13:25 kommer ja till Norrköping!
Fy för att åka tåg.. träligt.. ett byte i Katrineholm och dom bygger tydligen om
så ja måste åka buss där ifrån till norrköping sen.. tar ju lite längre tid då, segt =/
but but!

satan tåget går 7.25 alderles föööör tidigt, tänk om ja försover mig =/
Men ja är rätt så sliten efter nattens bravader så ja är trött som satan..
Lite fest å så igår.. =D
Vi firade Rashid som fyllde 25!

Måste packa lite.. orkar lixom inte..
Sugen på något är ja oxå.. bakis.. haha
MEN.. ja har ju inget kontokort för de har ja ju då tappat..
Så.. ja kan ju inte ta ut några pengar.., sååååå segt..

Snart e de Idol, wiiee!!

Peace Out

Lisa

grrr :) här är ju du ju ! hälsa norrpan från mig ! ses vi snart ! kram



2008-09-18, 18:55:26 URL: http://lajja.blogg.se/

Jenny

jäklar vad många Nkpgbor det bor i Oslo då! hahaha. sköööönt.



jag vet! eller jag vet inte.. men rummet som jag ANTAGLIGEN kommer flytta in i kostar runt 3000 kr & det är ju också billigt. men för någon annan som inte har så stor koll så låter det ju som rena rånet.. :)



oj, har du såpass nära till svenska föreningen.. eller det kanske finns fler?? har bara hört lite om den föreingen & det har väl varit blandad kompott. jag har själv inga erfarenheter från den så jag kan varken säga bu eller bä!



kul med hemfärd! jag åkte med 07.25 tåget i måndags. går rätt fort ändå. & bussen går precis utanför Katrineholms central. inga problem att hitta! promise.



2008-09-18, 20:13:31 URL: http://jennysoderberg.blogg.se/

jenny

Men hallå, vad sägs om att gå in på swedbanks sida o beställa ett nytt kort. Gör det idag så det hinner komma när du är hemma. Tror dte hinns i alla fall.



2008-09-18, 21:11:55 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/

Sesi till RM

ja ja ja =) faan va kul LENA!!

det ska bli så sjukt jävla roligt på lördag. ses då =)



2008-09-19, 00:27:58

sara

VÄLKOMMEN HEM! Va så kul o se dej!!Jag hoppas vi ses imorrn lr iaf innan du åker igen!Söndag hemfärd lr?puss



2008-09-19, 18:09:23 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?