klockan e ju bara två!

2008-09-05, 02:29:27 / Kategori: Allmänt
Helt otroligt.. dom andra kvällarna har man ju somnat 5-6 på morgonen..
skönt att lägga sig "tidigt!!

Sofia å Tessan åkte hem, efter hårt arbete hos oss hehe =D
Från 6 pers till 4.. och imorn när damerna här jobbar så e ja heeeelt alone.. skumt haha :).
Idag har vi pulat (läs med ett L) med lägenheten igen, riktigt snyggt e de nu!
Möblerat om i hallen, vi slängde ut en stor jobbig asful byrå och ett bord fullt med målarfärg =P.
Vi har byggt upp tre garderober till karen, mig och hallen.
och lagt ut karens förra i hallen, mycke förvaring har vi nu till vinterjackor å shit!

Vi har oxå limmat och spikat fast listerna nedtill i hallen.. målat alla dörr lister vitt med oljefärg,
så imorn ska vi måla på ett lagar till.. dom tar fan ca 10 timmar att torka, så vi har gått emot dom hela dagen, men imorn ska vi fan inte gå emot dom.. haha

Mitt rum är helt färdig renoverat, målat mina sista lister idag!
Möblerat i ordning och lixom kunnat se vad ja ska köpa mer nu!
Och ja har kommit på en sjukt kul idé!! Jag ska måla en fet blomma på min vägg lixom en växt,
som går nedifrån och upp, i ett hörn!
Fast de e ingen väst utan en enskild blomma med typ krumilurer.. as snyggt kommer de bli!
Imorn ska ja köpa färg =D

Måste ju söka lite jobb oxå, ska kolla på nätet nu, måste väl ge mig ut imorn å glo lite på något ställe där ja skulle vilja jobba hehe =P. Blev inte att gå till Egon idag på intervju, när vi väl kom igång här å styra idag igen så
drog de ut på tiden.. but but..

Aja, nu e de söka jobb, läsa, sova som gäller =D

Tjoflöjt!

natta

gå in på(greken som du kallar henne) =) Hon har satt upp skit snygga chablomer (stavas nog annorlunda hahaha)i hennes hall. Svarta blommor från IKEA , ifall du missat assååå =)



2008-09-05, 08:05:20

Empa

Du kanske inte ville ha jobbet? ;)

Hade du velat ha det så jätte gärna hade du säkert tagit dig tid att gå dit ;) hehe.



2008-09-05, 09:22:31 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?