massmord...

2008-09-01, 21:06:59 / Kategori: Allmänt
Japp, ja har nyss utfört ett massmord.. känner mig hemsk.. de sprang en sjukt äcklig spindel på mitt golv.. å den ville ju inte ja ha där.. struntade i den först, men den sprang tillbaka mot mitt håll och stannade sen.. så ja tog kollegie blocket och slog till den..

Den dog.. och när ja lyfte blocket såg ja 13.. asså fatta 13 mini spindlar som låg där oxå =/. hon hade ungarna på sig.. lr.. under sig.. ja trodde de va någe skit som kom från henne själv först, tills ja såg att några av dom rörde sig och kröp runt.. herregud.. 14 spindlar.. men ja ville ju inte ha hennes ungar leva i mitt rum så de va väl lika bra.. alla fick samma utgång helt enkelt.. men shit va mini dom va!

natta

åååå fyyy fan vad äckligt, tror jag skulle dött av hjärtattack. Ifall det skulle finnas en spindel i min lägenhet precis nu skulle jag springa ut och inte komma tillbaka tills Freddie kommer hem vid 24 och kastar ut den.

ååååå det kliar i hela kroppen nu fyyy och blä vad äckligt.



2008-09-01, 21:15:21

sesi

jahopp. då blir det en jävla massa regn imorgon.

tack som faan för den lena :P



2008-09-02, 01:03:00 URL: http://sesis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?