Sverige.. utan krig, men hemska saker händer endå..

2008-09-08, 05:27:16 / Kategori: Allmänt
Ja de e ju helt sjukt..
Jag kollade runt på internet på webb tv, minns ej vilken kanal..
Och då står det ju om "Arboga morden" på Max och Saga, dom två små söta barnen som inte gjort något ont..
Det slog slint i tyskans huvud helt enkelt, hur kunde hon? det kostade barnens liv.. dom hade inte gjort henne något ont..
Ja blir tokig på allt sånt skit.. självklart ska man inte göra så mot någon men dom va ju för i helvete små oskyldiga barn!!!!

Såg oxå ett litet klipp där pappan till barnen pratar om att hela de här "målet" hela utredningen,
att den går att hitta på "The Pirate Bay", en nedladdnings sida på nätet..
Dom vädjar till pirate bay men dom tar inte bort det från sin sida..
Grejen är att det är offentligt sånna handlingar men det finns hemska bilder på deras barn där deras (ursäkta)sönderslagna huvuden visas på bild.. deras små krossade skallar.. asså ja blir så förbannad..
Hänsyn kallas de... visa hänsyn för i helvete.. hur fan kan de finnas där..

Ja tänkte ju att bilderna kan ju inte vara såååå hemska..
Jag är lite nyfiken, på hela allt som hänt såklart.. ´Jag tycker sånt är intressant, kanske fel ordval..
men intressand behöver inte menas att man tycker något är kul.. aja i alla fall.. så ja går in och laddar ner dokumentet..
Å de va ta mig fan de vidrigaste jag sätt.. hur i hela friden kan man lägga in sånt skit..
Vet ni inte hur gammla dagens fans till datorn är..???
Nu har ju ungarna egna datorer med internet när dom e 8-9 år lr nåt..
Dom hittar ALLT sånt där.. sånt borde inte få visas.. blev sååå jävla förbannad...
Stackars familj säger ja.. jag lär ju inte vara ensam om att ha laddat ner de där efter att ha sätt klippet,
som visats på tv oxå..

Jon Hron
Jag visade bilderna för Malin och Sandra... dom höll oxå på att spy som ja typ..
Nae men man blir illamående å det vänder sig lixom i magen, tanken på dessa barn.. =(
Då säger Malin något i stil me.. minns ni han killen Jon.. som blev misshadlad så hemsk, och dog..
Det ringde en klocka direkt.. så ja sa, va de inte typ vid någon klippa? en sjö?
Ja sökte upp det och läste nu hela storryn igen, fy fan.. vilka hemska människor.. hoppas innerligt att dessa människor sitter bakom lås och bom idag och säger att dom älskar nazister fortfarande..
Idioter... va de värt de?? va hade han gjort er.. ja kan bli sååå förbannad på detta alltså...

Jon var bara 14 år.. året va 1995.. Jon skulle bara tälta en natt med sin vän vid en sjö, det var sista kvällarna på sommalovet, skolan skulle snart börja.. Jon misshandlades, tappade medvetandet och lämnades att drunkna av nazister..
Jag var på ett föredrag som handlade om Jon för länge länge sen, tror det var på min konfiermation, när vi va iväg nånstans. Det va i 8an ja va oxå 14 år, nu är jag 23. Ja minns så väl hatet, ilskan och rädslan som fanns inom en då. att sitta å lyssna till något så hemskt..


Tänd ett ljus för Jon Hron..
Gå in på hemsidan och läs om vad som hände.. Minns John Hron

Med dessa ord säger jag god natt!

Empa

Sover du aldrig eller??



2008-09-08, 11:05:06 URL: http://eempaa.blogg.se/

sara

fy fan va hemskt....



2008-09-08, 17:33:59 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?