Var e mitt bankomatkort? =(

2008-09-15, 19:06:41 / Kategori: Allmänt
Först måste ja påpeka när sara skrev en komentar här.. gud va ni festar.. e de inte dyrt?
De blev inte utgång lördagen, så ja har bara festat i fredags ända sen ja kom till Oslo den 2sep =)
En kväll va karen och jag ute å tog några öl, men thats it!, faktiskt! =), såå nae.. inte så dyrt =D

Och jobb.. ja håller på.. man vill ju va lite kräsen så man får de man vill ha.. vet att ja får lön hemifrån så ja klarar mig..
Va på ett café idag på intervju, gick nog rätt bra tror ja.. men 110:- i timmen vet i fan.. medan malin å dom har 140:- i timmen utan deras bonus grej typ.. OCH JA HAR UTBILDNING!!! no way.... allderles för lågt för mig..
Så ja tror de inte e någe för mig...
Ska på intervju imorn oxå..
Ska träffa en snubbe som ska börja som kökschef på en restaurang som heter Scotman lr nåt sånt..
Han bor i lilleström (15min med tåg) så ja ska ta mig dit imorn å tjöta lite me han!
Lär ju va bättre jobvb men ja tror han är mer ute efter kockar =/.. klarar ja? hrm...

Ja alltså mitt bankomatkort... har inte använt de sen i fredags.. handlade en öl i en bar, måste glömt den på bardisken!
Idag gick jag alltså ca 1 timme för att komma till jobbet ja skulle på intervju på.. hehe de va lite svårt att hitta 40min ska de ta annars! Men aa sen gick ja till Egon (ca40 min att gå) och tjöta lite me Karen, så kände ja att magen kurra loss, så ja tänkte käka..
Beställde av karen och skulle betala... SHIT... VAR E MITT BANKOMATKORT???
Sååå pinsamt med folk i kö bakom.. fick gå undan..
Vi kom fram till att ja använt de senaste gången på John´s bar som den heter.. 
Ok.. malin la ut för min mat, Tack!
Ja börjar knalla till den baren, vilket tar ca 20 min.. ok.. den är stängd.. SUCK...
Går hem igen 20min till... fan asså va ja gått idag =D sammanlagt 2 timmar och 20 min!
De e ju inte illa pinkat... 
Men hur ska ja ta mig till lilleström nu imorn?? Utan pengar... tåg och en fika med han.. inte gratis direkt!!

Nae fy.. nu ska ja in på Nav.no och söka lite fler jobb =D

♥Peace Out! 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?