God morgon Lena!

2009-04-10, 11:47:30 / Kategori: Allmänt
Idag vakna jag runt 10 och hela lägenheten stod tyst.. kusligt..
När ja gick påt oa hörde ja ett pip.. hrm.. tänkte inte mer på de..
Gick in på rummet, la mig i den varma sängen igen, slappade lite..
Låg och vakna till typ, funderade på grejer å så..

Sen bestämde ja mig för att gå å sola, så himla härligt varmt!!
(hörde pip igen innan ja gick hemifrån).
På vägen hem blev ja sugen på avokado så ja gick in i "turk shoppen"
Där inne känns de som, hej hej, välkommen till grönsakslandet!!
Jag köpte mig två avokado och en STOR annanas som ja nu sitter å smaskar på =D
Himla god frukost!

Ja kommer hem å de piper igen.. kanske en gång varannan minut..
Å så går ja ner, och som ja trodde så e de bransvarnaren, den har nog gjort sitt!
Men nu när ja sitter här piper din inte alls, så nu e den väl stendö!

Ska i alla fall äta min frulle nu!
Ja, lalla, de stämmer!
Ja kommer hem 27:e och stannar en vecka till 4:e maj!
Sa ja inte de sist vi snacka? hrm..
Aja.. ja ska hem i alla fall, å då blir de fest i folkparken, va kul de ska bli!!

Tjing tjong!!

lalla

nee det sa du inte.. fan vad kul=) saknar dig..



2009-04-10, 19:21:14

Lena Nilsson

glömde väl bort de då :P

saknar dig me juue!

Träffat malin någe då?



2009-04-10, 23:15:53 URL: http://leenaas.blogg.se/

lalla

hihih.. nee är ju hos pappa i gbg åkte hitt i tors kommer hem på söndag. hoppas du har haft en bra påsk=) puss



2009-04-11, 10:46:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?