Skallebank!

2009-04-25, 13:54:48 / Kategori: Allmänt
Igår sökte ja ett extrajobb till =D
Som kock på ett äldre boende!
Kompis de går bra nu, ta mig på orden!
Jobben bara rullar in på nav.no, dom jobben ja vill söka =D

Igår fick ja gå en timma tidigare, mohammed (magnus) e snäll!
Så ja gick hem å bytte om och hämtade vin å så bar de av til jessica!
Där va de smockat me folk haha, en fest me bara norskar, ovanligt!
Brukar va så mycke svenskar överallt! De blev en kul kväll!
Sluta me att vi gick ut på ett ställe på grunnerluka!
Malin, jessica och lisa va väl dom ja kände!
En kille som heter Gustaf va där oxå, jessicas flirt som börjat på egon i köket sedan 2 veckor.
Han trivs inte där, säger att de e som en matfabrik, maten kastas ut lixom!
Haha, som ja alltid sagt, ja e glsd att ja inte hamnade där när ja kom till Oslo ja!
Jag tipsa han i alla fall om att börja hos oss för vi behöver folk eftersom folk ska ut =D
Så nu har min kökschef fått hans nummer, hoppas nu detta går vägen så vi får in lite bra folk! =D

Känner mig lite sleten idag.. lite skallebank, men man har sig själv att skylla för de hehe
Snart e de dags att gå till jobbet!
Undra om man ska börja packa lite till måndag hrm.. tar nog de imorn, slapp som ja e :P

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?