Expressen In My Heart!

2009-08-03, 19:11:32 / Kategori: Allmänt

Idag känner ja mig lite slow..
Har precis kommit hem från donken, ja å bella va där
å åt lite väl förtjänt mat haha lr nåt..

De blev expressen igår med karaoke, fullt ös! =P
Så himla kul e de ju å sjunga.. dock gjorde ja bort mig när ja typ
missade heeeeela texten på första låtenja sjöng, fy..
Men de e ju tur att de bara e karaoke haha =D
Den bjuder vi på!

Ikväll skulle ett gäng från jobbet gå å käka på peoples.
Bingo för mig de ligger ju gatan brevid min å att säga!
Så e blir la att gå dit sen!
Ja lär väl inte hinna bli så hungrig till 20:30.
Men man kanske kan ta lite naschos å en cola lr nåt..
Bara för att vara social lixom! lr en öl kanske =D haha

Vi hörs!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?