Friday I´m in love!

2009-08-22, 00:22:23 / Kategori: Allmänt
Jahopp då va de fredag!
Ja e mega slapp idag, ganska skönt ju!

I onsdags va de ju masktema på Onzdá!
Ja hade sjukt kul den kvällen!
Jag tillverkade min mask själv haha nöjd som fan.
Ja hittade en bild på face från kathy som ja slänger upp här!

ONZDÁ

Igår va de rix fm festival i vasapraken.
Vi drog me oss en filt och satte oss i gräset, de va mysigt, men de blev lite kyligt!
Martin stenmark, shit.. han e fan het asså, han e min MAN!!! haha in my dreams i alla fall!

Va en sväng med tessan och albin på marknaden idag.
Dom drog ganska tidigt för tessan skulle jobba, så ja gick en sväng ensam.
Skönt att bara gå och titta på folk haha
Köpte mig en rosa/svart sjal, som ja letat efterett tag!

Drog mig hem runt 14.
Gick upp till fritidsgårn en sväng där lalla jobbar, hade inget för mig lixom =D
Sen när hon slutade så drog vi ner igen.
Då hittade ja en väska oxå som inhandlades, nöjd!!
Åkte hem skapligt ikväll och bara glott på tv å sådär.

Å nu ska de slappas ännu mer innan de ska sovas!
IMORN E DE FEST!!!!!

Puss hej!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?