Ny mobil beställd!

2009-08-12, 12:05:55 / Kategori: Allmänt
Igår slappade ja hela dagen typ, så himla skönt, behövde verkligen de!
Sen på kvällen följde empa me mig till elgiganten.
Jag hade kollat ut en mobil med hyfsat pris som ja skulle kika på.
Tyvärr så fanns den inte inne, men de va tur att ja drog ner så ja kunde beställa den!
Så tes fick hjälpa mig att beställa den!
De blev den här i alla fall, samma typ som ja hade innan fast lite annorlunda
men den heter oxå XpressMusic, vill ha en sån så ja slipper köpa mig mp3 oxå!



Efter elgiganten tänkte vi åka å bowla,
Men efter mycke om och men, runtkörningar och sådär
när vi slutligen va i vilbergen så stängde ju bowlingen 21:00.
Vi va där 20:50, ufft, så de blev ingen bowling!
Så tänkte vi. ok vi har 10 min på oss till 21 bion, vi går på bio!!
Så vi bestämde oss för "Sommaren med göran" å som tur va så gick den
21:15 så vi han äta (fort som fan), köpa biljetter å lite popcorn,
gå på toaletten och sätta oss på våra platser innan filmen börjat.
Fan va snabba vi e haha!!
Filmen va ett bra val me, bara kända skådisar i typ
den va rolig tyckte ja, men han gjorde bort sig så mycke så man skämdes!
Men lätt värd att se hörre ni!!



Jag kom hem skapligt igår ju och tänkte sova
men ja kunde inte.. ja låg fan vaken till 06:00.
De e ju ta mig fan inte normalt!!
Men ja tvingade upp mig typ 10:40 lr nåt.
Hoppas ja kan somna ikväll då!
Men ja känner mig tung i huvet, helt trött alltså!

Idag ska ja träffa Lalla, undrar just va vi ska hitta på
Nu i det fina vädret lixom hahaha

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?