Sömnlös i Oslo!

2009-02-04, 05:55:28 / Kategori: Allmänt

sömnlös


Varför ska ja ha sånt himla problem med sovandet jämt..
Asså.. ja jobba kväll hela helgen.. slutar typ mellan 23:00 -23:30.
Å så sitter man uppe lite.. glor på film å sådär..
Och i måndags va ja ledig.. vaknade typ vid tre.. herregud.. för länge lixom..
Vilket då resulterade i att ja somnade inte förns 06:30 morgonen till tisdag,
då ja börjar 10:00. tänkte gå upp vvid 8 snåret.

Jag vaknade 09:30 tvingade mig upp efter 3 timmar sömn.. drog på mig ett lager,
ner med lite frukt i en påse och kila iväg.. ja va ombytt och klar 10:10. rätt bra endå =)
Men nu då.. ja va as trött på kvällen, vägrade sätta mig vid tv:n att somna..
Så, när ja kom hem åt ja lite mat, sen drog ja å Karen på byn och shoppade lite!
Blev väl lite mycke shopping kanske, innan löning å allt haha
Men ja hitta i alla fall en svart lång tjock tröja, as nöjd me!
Och typ vinröda/lila leggins.
Lite smink och en röd vit randig lång tröja med korta ärmar och ett skärp.. SOMMAR!!! =D

Men i alla fall.. när vi kom hem va ju klockan 20:30.. la mig väl i sängen runt 21..
tänkte glo lite på svt på datorn, någe program ja skulle se å sen andra avenyn efteråt..
Men ja kom inte så långt.. såg inte ens klart på de första =D
Somnade alltså 21:30. guuuud va bra!!
Men nu då.. ja har varit vaken i 3 timmar.. =/
Ja vaknade 02:30.. ja hade då sovit 5 timmar, behövde gå på toan och kunde sen inte somna..
JA BLIR GALEN.. å ja börjar jobba 10 igen.. ska ja hinna somna två timmar & va svin trött sen..?
lr kommer ja inte somna alls? ja hade as ont i huvet hela kvällen igår pga sömnbrist.
Och nu kommer den huvudverken tillbaka när ja varit vaken.. men ja kan inte somna om..

Efter två timmars vridande i sängen så satte ja på andra avenyn ja! å nu har man sätt de..
fan de här suger kungligt!
Ja börjar bli riktigt hungrig, så de får väl bli frukost snart då.. =/

♥Peace Out!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?