Kändis för en stund!

2009-01-28, 02:53:06 / Kategori: Allmänt
Ja just ja de måst eja ju säga..
Min pappa va me på tv..
Ok, han har varken blivit skådis eller programledare..
Han råkade väl bara passera när nt (norrköping tidningar) ville ställa en fråga..
En fråga om nya rondellen i hageby (HC).
Helt onödigt tycker väl ja.. asså vem bryr sig om va folk tycker.. nu är ju rondellen där..
Sk man flytta på den lr vad.. lär er köra bil ni som inte fattar.. lr nåt haha :P
Min pappa e positiv i alla fall.. Han e me i två snuttar..

Här e klippet!! Enyoj!!!

sara

Hej gums!

Jo, det låter jätte konstigt. Jag har ingen aning om vad det ska innebära om jag är allergisk mot det. Men vi har det inte kliniskt rent nu men jag kanske måste ha det om jag är damm och kvalster allergiker?!?!



Vi åker om 8 dagar. Åkte på influensan nu idag, tror jag blivit smittad av Ante så jag är sjuk från jobbet. Vet inte hur länge jag varit sjuk nu alltså men jag börjar bli trött på det. Jag kommer få ligg och sittsår alltså ;)



Hur mår du?

Puss o kram



2009-01-29, 17:49:41 URL: http://sarase.blogg.se/

sara

jag vill ju komma o hälsa på... men när?!??!?!

just nu känns det bara som jag vågar ta en dag i taget...Puss o kram på dig



2009-01-31, 11:58:08 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?