Oslo!

2009-01-08, 00:30:57 / Kategori: Allmänt
Japp, de e ett himla åkande på mig!!
Men de måste man ju, så man har lite historier att berätta för sina barn sen!!
lr nåt.. haha =D
Än har ja väl inte gjort så mycke i mitt liv tänker ni men men..

Idag kom malin och mötte mig vid tåget, de va snällt, för ja hade två rullväskor och skidväskan full!!
Två byten hade ja me, fyyy.. I Katrineholm va båda tågen på samma platform,
Men ja visste ju inte att min vagn va den sista lixom.. så ja knata bort något kämpigt..
När ja har en vagn kvar så hör ja någon vissla i pipan (typ vaaa går tåget nu? va min tanke).
Ja försöker öka tempot vilket inte e lätt, men vänder mig inte om, hoppas "denne människa" med pipa 
ser att ja ska på tåget!
Ca 1,5 timma senare, byte i karlstad, här skulle ja ha 10 min på mig, men de visade sig bli 5!!!
En snäll farbor på tåget såg all min packning när vi skulle gå av, tänka sig han frågade om ja ville ha hjälp!
Än finns de hopp!!! Men nån ung skulle ju inte erbjudit sig om man inte frågat!
Han frågade vilken vagn ja hade för han skulle på samma tåg men hade ändå inte biljett!
Så han hängde me in på min vagn me en väska! Dagens ros till dig!!!
Sen kunde ja äntligen slappna av och sova lite grann!!

De va skoj att komma hem å träffa min "familj" igen!
Vi gick till nordea alla hade typ ärenden, ja skulle fixa nytt bankomatkort
eftersom mitt slutat fungera, lika bra att göra de me en gång lixom!
Sen handlade vi.. å gick hem å gjorde potatis gratäng, fläskfile och pepparsås OCH äppelpaj!!!

Å så måste ja ju säga att Malin och Danne har fått roligaste julklappen!!
Ett wwiii!!
Vi har spelat hela kvällen, ja äger nu mera på guitar hero!!
Och finess spelet då, satans va kul de e.. alla gick in å la sig i sina rum, typ kolla film.. sover...
Medan ja stod kvar i minst 40 min till och JA man blir svettig!!
Skit bra träning samtidigt som de e as kul lixom!!! haha kanske ska köra me nytt liv nu..
De e ju tydligen nytt år å allt haha =P

Nu e ja trött! en lång dag idag!!

♥Peace Out!

P.s..Vi kanske ska flytta till hus, haha D.s

Tessan

hallå där!!!

Är inne på internet igen =)

Skulle bara se så att du hade överlevt vägen till norge kram på dig /Pylypko



2009-01-10, 21:02:44

Tessan

hallå där!!!

Är inne på internet igen =)

Skulle bara se så att du hade överlevt vägen till norge kram på dig /Pylypko



2009-01-10, 21:03:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?