Tårgasen gjorde mig kanske skum i bollen??

2009-01-12, 00:22:02 / Kategori: Allmänt

Ja, här om dagen blev vi attakerade med tårgas på jobbet!
Nae, så farligt kanske de inte var..
Men alla har väl hört allt om Gaza å sådär..
Å dom va ju tvungna att spatsera runt på karljohan utanför mitt jobb och lixom
förstöra.. så poliserna va ju tvungen att kasta tårgas efter dom!
Å de kom ju in hos oss genom ventilerna direkt! usch.. aldrig varit me om värre..
Halsen, näsan, ögonen, nae fy, de va faktiskt obehagligt.. Vi gick ne roch satte oss i Kylen!
De gick ju inte andas där uppe lixom!

Ja ska köpa gitarr imorn! Ja bara måst ha lixom!
Känner mig helt besatt, typ.. vart har gitarren varit hela mitt liv??
Asså, ja tänkte för några veckor sen att.. ja ska köpa en gitarr!!
Å sen började ja spela på malin och dannes Guitar hero.. så himla skoj!
Ja e besatt av en getarr fast ja inte har en.. de e som om ja tappat nåt hahaha
Ja ska spela trudilutter å stränderna om sommarkvällarna i sommar =D

Såg en sån himla bra film nyss!
"A lot like love"
Ja tror ja e kär.. fick en sån känsla i magen när ja såg den typ.. sååå bra film..
Men ja menar... vem skulle ja va kär i lixom?

Kanske ska sova nu lr? så de blir morgon å ja får köpa gitarr!!
Men å andra sidan så kom Karen hem för en stund sen.. ånu ska vi spela guitar hero.. YEAH!!!

Kolla sötaste asså!!!

Willma Och Oliver!


♥Peace Out!




sara

Du kan få vara kär i mig ;)

Åh tack va söt du är för din gulliga kommentar :)



tårgas överallt!!ingen upplevelse att minnas direkt va.Fy fan!



När kommer du hem nästa gång?Vi ses väl antagligen

inte förrän jag kommer hem fr Thai?Puss



2009-01-12, 17:50:03 URL: http://sarase.blogg.se/

Jenny

jag valde inte badhuset för dom har inte den sortens gympa ja vill gå på. Badhuset kan ja bara använda 2 ggr i veckan, friskis kan ja på till hur mycke ja vill. Då kan ja använda badet till att simma om ett tag när ja komemr i bikinin igen



2009-01-13, 07:10:12 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/

sara

Hej sötsson!

Vi åker om 21 dagar nu.. :) och är borta 6 veckor.. så jag kommer hem den 21 mars.. då antar jag att du redan varit här?? :( :(

Puss på dig



2009-01-16, 11:16:04 URL: http://sarase.blogg.se/

Jonna

vilka sötbollar.



2009-01-20, 23:09:37 URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Therese

Hallå där...!

Det är möjligtvis inte så att du planerar nån hemresa för närvarande =)

Du får gärna höra av dig har ju tappat bort numret som vanligt puss på dig /pylypko



2009-01-21, 10:26:26

Empa

Otten lär ju bli mycket mer populär och bättre efter ombyggnaden serrö! ;)



2009-01-22, 20:20:10 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?