lördagen...

2009-06-14, 23:53:53 / Kategori: Allmänt

somnade aldrig om i lördags, löka bra de!
Gick och mötte päronen vid hotellet och åt en strålande frukost me dom, dock kosta den 100:-
å ja vet i fan om de riktigt va värt de..
Men sen åkte vi till IKEA å ja fick äntligen köpa min byrå lr
va man kallar de, de e typ förvaring till kläder å lite krafs å samtidigt
blir ena sidan ett nattbord och något att ha datorn på!

vi åkte hem till mig å byggde ihop den, å sen gav vi oss ut en sväng.
Först i Oslo city för päronen ville glo lite i affärer..
Slutade me att bara ja shoppade denna dag, haha
Två tröjor en av dom till midsommar, NÖJD!
ett fint halsband och en stor "handväska" lr va ja ska kalla den..
Gött me lite nytt..

Sen leta vi efter någon restaurang, hamna på världens skit ställe..
Serveringen va ju helt yra i bollen..
Och vi fick stelfruset smör till vårt bröd så de gick inte bre med..
De fanns inga filtar vilket brukar finnas på uteserveringar så ja satt å frös.
Hon frågade hur vi ville ha köttet stekt och vi sa medium....!!!!!
Men alla tre fick in gott stekt kött, jesus asså, värdelöst..
Så vi hånade dom lite, istället för att inte ge något alls så gav vi en krona!!*
Skit ska skit ha! e de inte så?

Jag betalade en snubbe på gatan för att måla mig oxå! de va nice!
Blev as coolt!
Ja ska lägga in en bild nån dag!
Sen strosade vi runt på stan en sväng gata upp å gata ner,
tills vi sedan avslutade med lite öl på Egon! de va gött! de va vi lätt värda!

Idag kom dom hit innan färd hemmåt och fick med sig mina skidor och pjäxor..
De va lika bra lixom å skicka hem de för ja kommer inte använda de igen här =D.

Ikväll bjöd rob mig på en middag, gött gött!
Bella å rob va ute å käka ihop så rob handlade mat och sa att han skulel laga middag åt mig haha
De blev kyckling med hunungs och citron marinad! Å så kikade vi på en film.
Danne va oxå me oss å käka men pallade inte glo film!
Gött va de!

Nu e ja lite sömnig! imorn blir de jobb igen, kl 16 härligt!

God natt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?