oväntade pengar rullar in!

2009-06-24, 22:14:09 / Kategori: Allmänt

så hiiiiiimla fint väder de har varit dom här dagarna!
Ja HATAR att jobba första vakt som ja gör hela denna vecka.. lr månd-fred.
De e dom 4 av 5 första vakter ja har under en månad å så föll dom denna vecka.
Sååå himla typiskt, men men idag har ja solat solarium på kvällen haha.
De går ju de me! men de blir svårt å bada där =P
Ja har målat andra lagret på bordet och pallen där nere idag, listerna va inte torra.
Fuktig lägenhet lr vad?!?! suck..

Jag loggade in på min bank nyss, skulel föra över kosing till mitt svenska konto
räkningar å sådär som ska betalas som vanligt, alltid lika kul... NOT!
Men denna gången va de ganska kul!
hade mer än va ja borde ha på kontot.. Ja hade fått skatten =D
De va ju inte så himla mycke ja tjänat in från oktober-december, men 1900:- fick ja!
De e ju alltid välkommet hehe =D

Nu ska ja äta popcorn och "surfa" vidare =P

Haaa dééééééééé!!!


sarase

EXtra cash är ALLTID kul att få!Jag upptäckte till min förfasa att jag inte gjort min deklaration i tid så jag får inte mina pengar förrän senare. FAN! Hade behövt dem nu! Skit!

Vi va ute i Sandviken utanför Kolmården. Om du vet :) Det va fint men Ågelsjön e mysigare :) Puss



2009-06-24, 23:45:53 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?