Efter vinter kommer vår!

2009-03-28, 13:43:58 / Kategori: Allmänt
..Å den verkar ju inte vara över än..
Igår när man vakna å titta ut då hade de sadlat om.
Från härlig vår sol, och fullt på uteserveringarna till snö, som blivit slask direkt på gatorna..
Fy fan vilket helvete alltså, ruggit å kallt, då va de bara att ta på sig vinter kappan igen =/.
Men ja tror snart våren e påväg ja! ja har hopp!!

De har inte blivit promenad dom två senaste dagarna.. började ju tidigt en dag,
men igår orkade ja inte ta mig ut, behövde sova ikapp, å så e de ju snön..
Inte lika lätt å gå, man halkar å har sig.. FYYYYY, FÖRSVINN!!!
Men mina situps gör ja varje morgon! bra va!! hihi

Nu ska ja kolla hur de går för min tvätt, käka något, och ta en dusch..
sen e de jobb igen! jobbar me mohamed i helgen, gött de, vi fungerar bra!

Ikväll ska ja på ferre hos Lisa! Gött att hon bara bor 2 minuter från jobbet!
Får la fixa mig lite på jobbet å sen knata dit! ska bli trevligt!

♥Peace Out!

Tessis

God dag min sköna. =)!

Hoppas att allt är bra med dig här är det bara bra.... var bara tvungen att se om du levde

pözz



2009-03-30, 12:02:38

Tessis

God dag min sköna. =)!

Hoppas att allt är bra med dig här är det bara bra.... var bara tvungen att se om du levde

pözz



2009-03-30, 12:02:42

Empa

jo, vi får köra på det. säkrast så kanske? :)



2009-03-30, 13:21:21 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?