Fy va trött ja e..

2009-03-15, 22:23:08 / Kategori: Allmänt
Jäkla lugn dag på jobbet idag, likadant varje söndag, knappt en kotte där hehe
När ja typ skulle sluta så kom anna, hanna och Elin in!
Lisa å ja va redan på jobb då.. och hanna å anna skulle börja precis!
Vi fick ju höra att de va strålande väder ute, så jag, elin och lisa gick en sväng runt aker brygge
för att hitta ett fik lr liknande i solsken, men de fanns ju inget sånt haha
Så de blev hard rock café till slut!
Där blev de två bers, gött va de! ja kunde inte hålla mig, tänkte ta cola först, men men..
Efter de så gick ja på visning i lisas lägenhet, ja hade ju inte vart där än så nu va de dags!!
As shysst lya! fräsht som fan!


Lisa     Elin
            Lisa           Och              Elin

Bilderna är från en annan kväll!

Å nu sitter ja här hemma å har precis tittat på en film!
"Iscariot" en svensk film, den va väl helt okej.. kanske inte den bästa men aa..
Nu e ja tröttare än tröttast asså, heelt seg haha
Tror de e dags att sova nu, lite tidigt me tanke på attja e ledig imorn..
Ja kommer väl vakna vid 8 lr nåt haha!

Usch ja ska jobba med mohammed tisd-torsd.. ja vägrar..
Har försökt byta me folk å så, men de verkar inte fungera.
Ska ja tvingas sjukanmäla mig?
Vill inte göra de för hans skulle lixom, för ja förlorar mina pengar.
Men helvete heller, ja jobbar inte me hitler, så e de bara!!
USCH!!

Gotte sugen e ja me.. som fan.. =P
Aja, tack för mig!

♥Peace Out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?