karaoke!

2009-03-05, 04:52:22 / Kategori: Allmänt

Ikväll blev de karaoke bar för hela slanten!! fan va vi sjöng!
dom ja sjöng själv var...
Natali imbruglia - Torn
Avril lavign - Happy ending

Å så sjöng ja ju självklart min favorit "summer night" med Dag!
Vi sjöng ju även samma låt för typ 4 månader sen haha men han e sjukt bra partner på den låten!
Å så sjöng ja "blue" med effel 65 med malin!
och "vill ha dig" med scotten tjejerna Elin och Lisa!
å så sjöng vi en låt till tomas som fyller 31 imorn!!
å så sjöng ja klockrent med Elin "the honeypies" med låten "du kan inte stoppa mig"
klockrent från lilla melodifestivalen för typ två år sen..
å de va nästan bara vi som kände igen den men gött va de!!!

ja, mycke sjungande blev de!
Jag stannade kvar till sist me mina scotten tjejer och Dag!
Sen käka vi burgare på ett ställe tills de kom en otrevlig snubbe som vi sa hej å hej då till,
för vi ville inte prata me han.. å då spotta han i elins mat å på min hand.. TREVLIGT... not..
så sprang han ut.. elin å lisa efter med rakert fart å ville bara slå upp han..
Där ute stgod polisen å haffade han..

De sluta me att Elin fick i alla fall 200:- av han att gå in å växla så hon kunde få igen 100:-
för sin mat som hon betalt och inte ville äta för hon blev äcklad lixom.. och drog hem..

å nu e ja hemma efter mycke om och men!!
God natt sverige och Oslo!!

♥Peace Out!


sesi

hihi, jajemen =)



2009-03-05, 23:34:22 URL: http://sesis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?