Ledig idag!

2009-03-30, 20:05:10 / Kategori: Allmänt

Vaknade 10:30, låg kvar å drog mig lite.. skönt att vakna när man känner för de lixom :P
För nu blir de ju 4 förmiddagar på raken..
Fixade iordning lite frukost å sen tog ja en promenad till Anna och Hanna!
Ja hade inte sätt deras lya än så de va sköj..
Ja fick lite saft, barn som ja e medan dom andra drack kaffe haha, ja kommer aldrig lära mig de!
Sen gick ja förbi jobbet för att snacka lite om semester dagarna.
Ja måste tydligen ta ut 5 veckor..
Vilket ja inte känner att ja har råd med, skulle hellre jobba faktiskt! kanske ta max 3 veckor!
Ja har aldrig haft semester, bara ledig någon vecka mellan jobbet ibland.
De e väl skönt men aa ja behöver pengar hehe!

Mer än så har ja inte gjort idag..
kom hem lagom då malin skulle på jobb så ja följde henne dit =).
Danne å ja har varit å handlat..
Ja de va väl typ min dag! haha

Glodde nyss på "halv 8 hos mig", man kanske skulle söka till de programmet,
så man får visa upp sina kunskaper, men man kanske inte får va me om man har kock som yrke =P
Nu e de familjen annorlunda och sen blir de spårlöst!
En hel kväll med tv 4 hehe =D

♥Peace Out!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?