Måndag kväll..

2009-03-10, 00:12:43 / Kategori: Allmänt
Sådär, då va man nyduschad efter en kväll på jobbet, gött e de!
Lite små trött men endå inte..
Fast ja somnar nog ganska lätt när ja väl lägger mig för ja va ändå uppe 9:30 idag!
Tänkte lägga mig å sätta på en film.. Twilight som ja nyligen laddat ner!
Har hört lite olika resensioner, både bra å dåliga, så de ska bli intressant!

Idag bokade vi (ja å tjejerna på jobbet) stuga och bil till hemsedal!
Så himla gött!! den 20 drar vi dit, de blir två dagar fest och två dagar skidor!
Åker hem igen söndag kväll, fan va kul de ska bli daaa!!!
Inte åkt skidor sen januari, å då blev de tyvärr inte mycke åkande hehe LÄNGTAR!!

Här har vi gått tillbaka till vardagen, ingen Emps som sitter här när an kommer hem från jobbet..
Lr som vaknar och äter frukost med mig på morgonen hehe.
Men men, ja antar att du hälsar på snart igen! himla kul hade vi ju!!
Å ni andra där hemma.. när kommer ni då?

Malin Drar till Egypen imorn.. ja e INTE avundsjuk.. inte de minsta!!
BUHUUU
Men men, ja kommer i alla fall iväg till hemsedal haha =P
Ha de bäst på eran resa tjejer!!
Håll i pengarna och ta hand om varann!!

♥Peace Out!

Natta

Vafan lena. Vart har du funnit en bra kvalle på Twilight? jag har sökt och sökt och sökt.

hehe gjorde testet som Empa gjort och då kom du upp på frågan om bio. Har vi någon gång gått på bio ihop haha?

Berätta ifall filmen var bra okej?

Puss



2009-03-10, 21:25:31 URL: http://dropbear.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?