Min vistelse hemma i Norpan!

2009-03-02, 22:42:42 / Kategori: Allmänt

Va ju hemma onsd-månd, å ja bloggade inte så mycke då, de va ju full rulle hela tiden..
Galet!!! men ja hade trevligt hemma i alla fall, skönt att komma iväg en sväng ju!
Fredagen va ja ute å rände lite till på stan! Lr.. mest runt ingelsta där!
Fick lalla me mig som sällskap.. shit va stort ica maxi kommer bli föresten!!
Fredag kväll va vi hemma hos natta å drack lite vin, de satt fint!
Skulle till palace men de sluta me att alla drog åt olika håll
haha, lyckad kväll lixom =P Men trevligt hade vi!!
Min kväll slutade i alla fall på wasa, lr.. den slutade ju nästan där! =D

Lördagen va man ju lite bakis..
Tog sig hemåt å sen va de dags att förbereda inför kvällens maskerad ungefär haha
Åkte ner ytterliggare en gång å fixade lite grejer med empa!
Festen va himla trevlig som pam och Cissi hade!
Alla va ju utklädda, endel mindre å endel mer, men ingen va cevil!! gött!
Ja va ju Prinsessan Fiona, och min man Shrek va ju självklart där (toffe).
Haha himla kul när vi gick runt armkrok å folk skulle fota hehe =P

Söndagen, då hade vi middag hemma!
Mamma hade lagat min favorit rätt, dillkött! den e ju sååå lovely!!
Syrran med familj kom ju oxå hem till "oss" då, brorsan och mormor oxå!
Så de va ju riktigt trevligt!

Idag åkte man ju tillbaka hit till Oslo!
Empa messade mig när ja kom ner till station för att se så ja inte försovit mig,
bara så ja va vaken och skulel ta mitt tåg lixom! så fortsatte vi messa lite..
Ja klev på tåget å satte mig till ro å skulle skriva klart ett mess till henne.
DÅ.. ser ja henne gå mot mig i min vagn haha
Skojja inte om ja blev paff.. hon kunde ju inte följa me som hon tänk, sa hon!
Men där kom empa i egen hög person å satte sig mitt emot mig typ haha as kul!
När vi kom fram drog vi å mötte malin och julia på ett fik, snacka om att dom blev paffa!
Och sen vidare till Egon, karen va ju på jobb, hon bara flög på empa å börja gråta..
Dom hade ju inte sätts på ca 1år.. galet ju haha!

Nu e ja heeelt trött och ska slagga strax!
ska upp å jobba imorn blä.. haha
Här kommer en bild från maskeraden på mig å min man!!
seee yaaa!!

Fiona och Shrek!

♥Peace Out!


Lisa

haha har sett så mkt bilder på fejsan från maskeraden, så himla kul ! o kul med överraskning med !! kramr



2009-03-03, 09:37:05 URL: http://lajja.blogg.se/

sesi

va kul att du hade trevligt vännen. och ett stort TACK för allt =)



haha, inte mer än rätt att empa överraskade dej sådär. jag menar, hur många gånger har inte du gjort en sådan? ;) ha det sjukt bra nu så hoppas jag vi ses nästa gång du är hemma =) puuuuuss



2009-03-03, 15:48:16 URL: http://rader.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?