ÖL. igen...

2009-03-20, 02:08:46 / Kategori: Allmänt
Ja, fy.. Elin och Lisa har dåligt inflytande på mig asså..
Ja måste ju sluta upp med "afterworkölen" om ja nånsin ska lyckas gå ner i vikt!
Blev två bers efter jobbet IDAG IGEN... men de va bara två å de va 0,4!
Elin å ja tog två var och Lisa jobbade =P
Tagga till som fan inför imorn!!

Får gå upp tidigt, ta en dusch, packa klart lite..
Sen struntar ja nog i att ta me grejerna till jobbet!
De får nog bli att gå hem imellan och ta en dusch, för elin slutar ändå senare än mig!
Lr så struntar ja i de å duschar när vi kommer fram.. PALLA...
skönt att va klar, å bara sitta där å vänta lixom!
Ta en öl kanske? haha
Nae, blir inge ölande på vägen upp, ja ställer upp på å va en av dom som kör!
Tycker om att köra, då känner man sig trygg lixom!

Nu ska ja glo lite på nån film och måla naglarna!
Lite förberedelse inför imorn =P
Känner mig lite hungrig, men ja orkar inte gå ner, å vill inte käka nu..
Plus att pappa kalenius ligger ju där nere, vore synd att väcka han! hehe
Men imorn kanske han vaknar om ja käkar frulle innan jobb =P

Nu blir de inge bloggande i helgen..
Hemsedal som gäller GIRLS ONLY!!
Fatta va kul vi kommer ha, yeah!!!

♥Peace and love!!

Lisa

ja, fyfan vad kul ni kommer ha ! bryt inget ;) massa kramar



2009-03-21, 09:51:54 URL: http://lajja.blogg.se/

sara

hej babe! nu e jag hemma i Sverige igen! =) Hur mår du där borta i grannlandet?PUSS



2009-03-22, 20:32:07 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?