Smärta!!!

2009-03-26, 20:17:09 / Kategori: Allmänt

aa ja säger bara SMÄRTA...
Fasen va ont ja har i korsryggen lr va de heter.. lixom nedtill över svanken,
fast lixom på sidorna.. =) de känns ju att man gick igår i alla fall!!
Det känns i varje steg ja tar haha, så idag blev de inge promenad.
Ja började iofs 10.00 och innan de pallar ja ändå inte =D.
Men mina situps finns de inga undanflykter för, så dom gjorde ja!!

Jobbade med Hittler idag som sagt..
De gick väl ok som vanligt, snackar inte alls med varann.. bara lixom om jobbet såklart,
de måste man ju annars fungerar de verkligen inte, lite kommunikation måste finnas där!
Men Jörn kom efter halva passet å de va skönt! å så har ja ju alltid brudarna i serveringen!!

"För ja har bonus på kortet" ...NOT...
nu börjar pengarna tryta.. ca 300:- kvar till lön.. vilket e 13 dagar kvar till.. YES!!
haha, ja jobbar kväll i helgen så man får väl hoppas på liiite tips då!
Ja jobbar ju lixom hela tiden känns de som så de gör inge, ja klarar mig!
Så därför unnade ja mig en ny tröja på vägen hem idag haha
En höjdpunkt i vardagen kallar vi de.. 149:- på gina, billigt som fan! haha

Nu ska ja nog se om min tvätt e klar!

♥Peace Out!


Empa

Måste bara påpeka att du skrivit "hittler" i de senaste inläggen, det stavas "hitler" ;) hehe.



2009-03-26, 22:32:38 URL: http://eempaa.blogg.se/

sara

hej gums!va har du gjort med ryggen?!

Har du fått mitt vykort?Hoppas allt e bra annars förutom rygg och "Hittler" Saknar dig!Puss o kram



2009-03-28, 11:49:32 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?