Torsdag...

2009-03-13, 00:58:24 / Kategori: Allmänt
undrar först vem som la en kommentar på mitt förra inlägg som löd..
Postat av:

Haha nu har jag klippt av mitt långa tjocka hår. Pilutta dig =)

2009-03-12 @ 22:35:59
Kan de ha varit natta kanske? fyyyyy i så fall.. =)

Har jobbat ikväll, gick bra, lär mig mer å mer om biffarna,
ja ska börja stå där mer å mer om kvälalrna på vardagarna så ja klarar av en helg dag sen!
De e lite mycke me alla olika rå, medium, medium +, medium -, gott stekt..
Å så har vi ju 4olika stekar.. och i två storlekar och allderles för litet stekbord..
Men ja får massa tips hela tiden så ja lär mig =D
Endel klarar ju att steka biffarna så hiiimlasnabbt, å ja tycker ja gör på samma sätt..
Men de känns som om de tar en evighet haha =P
Ja kommer ju i alla fall få bra meriter och ha lärt mig mycke mer om kockandet
när ja kommer infrån scotsman sen, kommer bli fint!!
Dom e så snälla!
I alla fall mina favoriter kim och Jörn (kökschefen).

Föresten! Filmen ja såg igår..
Ja berätta om den för en hanna på jobbet, å sa att den va väldigt bra!
Då sa hon att en tjej i 2:a filmen jobbade på scotsman när hon börja där..
En av huvudrollerna i den filmen skulle man kunna säga.. med svart krulligt hår!
De tycker ja va lite komiskt haha =D tråkig info kanske men aa haha

Aja, ja ska upp å jobba 10 imorn så nu e de väl sova som gäller!
Ligger ju redan nerbäddad ja hehe!
Inte vanligt att börja 10 när man jobbat kväll, men ja bytte min 1 vakt mot 2 vakt idag..
Vill inte jobba me mohammed.. sååå störig, ja pratar inte me han längre, och ja är inte den enda!!

♥Peace Out!

Lisa

lena the big stekare :) trist att det är någon på jobbet som du inte gillar, men man kan ju inte tycka om alla ! kramar



2009-03-13, 08:55:48 URL: http://lajja.blogg.se/

J

svar på frågan hur man kommer på något sådant, tog faktiskt bara en mening på slump och sedan översatte jag den i olika led.

Jag har fått text översänt till mig förut som är översatt i google och det har inte fungerat så där jättebra därför tänkte jag göra ett experiment.

Hoppas du gillade min blogg i övrigt och fortsätter läsa.



2009-03-13, 10:18:55 URL: http://starfield.blogg

sara

heeeej gumsi! Har kommer varma halsningar fr Thailand! Va bra nu har ja din adress igen! Vykortet

e redan skrivet vettu ska bara postas ;) men det lar val ta nan vecka for det lilla brevet att ta sig till norden! Hur mar du? Hoppas livet lever fint i Oslo!! PUSs fran varmen



2009-03-13, 12:15:04 URL: http://sarase.blogg.se/

Natta

Såklart det var jag vem annars skulle det va hihi

Puss



2009-03-14, 00:05:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?