Kompis de går bra nu, ta mig på orden!

2009-05-23, 15:13:13 / Kategori: Allmänt

Still going on the diet!!
Sjukt nöjd! haha
Idag är det dag tre och jag får äta (hör å häpna) frukt OCH grönsaker..
haha boooriiiing! får inte äta banan lr potatis dock.. så ja antar att ja fick äta potatis igår?
Om de räknas som frukt lr grönsak "rotfrukt" gjorde de inte endå men..
Vägde mig i alal fall idag och efter två dagars diet har ja gått ner 1,5 kg
de e ju bra =D får se om de blir mer då =D de ska de bli!!

Nu ska ja knata till jobbet me mina matlåder och frukter =D

♥See Yaa!
....Don´t wanna be yaaa!!


olivia

du är stark. men om soppdieten jag har hört om skulle nästan jag vilja säga see ya, dont wanna be yaaa



2009-05-23, 17:03:00 URL: http://oliviasfanclub.blogg.se/

Lisa

hehe bra jobbat :) det är bara att köööööra !



2009-05-24, 10:52:42 URL: http://lajja.blogg.se/

Anonym

Bra Lena, håll ut, om du kan så kan jag.



Kram Mamsen



2009-05-24, 11:35:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?