Norrköping i helgen igen!

2009-05-08, 01:19:38 / Kategori: Allmänt
Haha, ja, ni läste rätt, ja sa till norrköping imorn med Mallan å Jessica haha =P
Sjukt ju, ja kom hit i måndags.. jobbade månd-tisd och idag och imorn ska man tillbaka igen!
Malins granne maria känner en snubbe här i norge som ska till henne med bil imorn,
så vi ska åka me han, gött som fan jö!

De blev lite panik bestämt idag hehe
Malin å jessica har snackat om de sen ja kom tillbaka till Oslo.
Men ja har sagt NEJ lena måste jobba och tjäna sina pengar!!
Men sen skrev kökschefen och frågade om ja kunde jobba måndag istället för söndag.
Vilket innebär att ja bara behövde byte två dagar OM ja ville följa me dom.
Så idag när ja kom till jobbet frågade ja direkt, å de löste sig på 10 min haha =D

Som sagt, galet, men himla kul!
på fredag ska vi bara te de lugnt, grilla hos malins granne, men på lördag då blir fest!!
Ses i dimman!

(vet att du läser min blogg mamma, ja hör av mig när ja kommer hem till malin haha).

♥Peace Out!

sara

är du hemma igen?!fan hade velat träffa dig. mm den subban allstå!!jag mår bättre men får se hur jag mår imorrn.Har varit många turer på sjukhuset.Nu är jag trött ppå det. Puss på dig Lena



2009-05-08, 21:58:56 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?