Så steker vi!

2009-05-31, 23:44:17 / Kategori: Allmänt
Jesus, vilka fina dagar vi haft nu!
Ledig lörd-sönd, två dar e allderles lagom!
De har varit klarblå himmel och sol båda dagarna,
finns de någe bättre än att åka ut till öarna från bryggan då?
Ehhh nae, skulle inte tro så va!
10-15 min båtfärd, 25:- (om man stämplar biljetten) =P.
Så himla gött har de varit, å ja blir bara rödare å rödare haha
måste köpa solskydds kräm.. har en som e två år gammal, smörjde me den så gott de gick!
Senare under kvällen idag så grillade vi hemma!
Vi blev så himla sugna av alla som grillade på gressholmen!
Jag gjorde lite kliftpotatis i ugnen me timjan som ja älskar!
grillade ytterfilé med god marinad och krovar med bacon runt om.
Vitlöksbröd och grönsallad och räksallad, satan va gott kalaset blev!
Skojja INTE.... att vi va hungriga alltså.

Imorn blir de "långt" pass, ja jobbar mellan vakt, så 10 timmar blir de.
Röd dag å allt, pengarna rullar in, yeah!

trött som attans nu, så nu ´blir de sleeping time.
Film eller bok står på "event kallendern" för ikväll i alla fall!
God natt!

Empa

Ja, när jag vakna var det bara det!



2009-06-01, 09:51:10 URL: http://eempaa.blogg.se/

sara

jaaaag veeet...bara måste ta tag i det när orken finns! fan vilket underbart väder vi har Lenis :) Wondeful. Hoppas bara det håller i sig nu och det inte fjantas till efter studentiderna. Hur går det med du vet vad utan att gå in på för mkt detaljer?=) Puss



2009-06-01, 15:20:08 URL: http://sarase.blogg.se/

sarase

Det va det jag menade :)

Jaaa det måste du! Fotar man mycket annars så lovar jag att du kommer fota mer med en systemkamera...bilderna blir mycket mer levande :) Puss



2009-06-02, 22:25:13 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?