En pusselbit lagd!

2009-10-18, 16:09:09 / Kategori: Allmänt

Jag tror att vi nu har lägenet i Rio fixad =D
Har skickat ett mail till tjejerna vi ska dela med nu för å se om dom e 100%
De tror ja dom e å ja hoppas ja får svar så fort som möjligt så ja kan tacka ja
till magnus som vi haft kontakt med i rio.

Lägenhteen kostar ca 2500:- var för 10 dagar under karnevalen.
Ett ok pris, känns skönt att en pusselbit är klar!
Här e bilder på lägenheten, ser ju klockren ut!

  

  

På torsdag ska eventuellt jag och malin till Göteborg.
Vi ska till killroy i sverige och kolla priser och allt.
De måste ju va billigare än i Norge tänkte vi!
Asså shit va ja längtar!!

Ledig idag, rätt så skönt, ja ska nog in i en dusch nu
och traska iväg till jobbet en sväng.
Ska se om mona e där vilket ja inte tror.
Jag måste byta bort min torsdag så ja ska väl kika vem som jobbar då å sådär.

aja.. på återseende!

Peace Out!


Natta

Skulle hälsa från mamma att ifall ni vill ha ställen att bo på i exempelvis Colombia, Ecuador Chile så har min mamma och gudmor massa snälla att bo hos. Bara ringa mamma sa hon så skulle hon fixa det hos er.



(Kom på tal då vi diskutera alla som åker utomlands nu i vår)



Puss



2009-10-22, 19:23:40

sarase

riktigt najz ju!! hoppas ni får bo där då :) åh så spännande Lenis! Vill resa iväg nuuuuuuuuu!!!PUSS



2009-10-22, 22:14:46 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?