Slapp dag!

2009-10-31, 16:10:42 / Kategori: Allmänt
Måste börja med att be om ursäkt till mina upprärda läsare.
Det skulle självklart stå November och inte december i förra inlägget!
Så nu har vi de avklarat haha :P

Kan berätta att ja även fått några mer timmar extra jobb.
På måndag blir de oxå mellan vakt, yeah! 3 timmar hit 3 timmar dit..
Många bäckar små!

De fick bli fest igår istället.. JESUS! säger ja haha
Ja slutade strax efter 23. Bytte om och sminkade till mig lite.
Bestämde med Bella att ja skulle hem till fia där dom va.
Så ja gick förbi hemma å lasta av en väska å piffa lite till.

Sen tror ja att ja hällde i mig dricka, fort gick de!
Vi skulle till lux men gick in i dörren brevid och hamnade på nån gayclub haha
sjukt ju, hur kunde vi gå fel haha.
Sen gick vi i alla fall in på lux en sväng.
Köpte en öl, dansa lite å sen drog vi vidare till backstage.
haha va hade vi där å göra, klockan va 3 när vi kom in.
Men vi körde på att man får ju sitta kvar till 03:30 och bella jobbar ju där! idioti!

Ja gick hem, har kommit på att ja köpte donken på vägen haha.
Lite efter mig kom även Malin och Sandra hem.
Vi va ensamna hemma, Jeff göteborg, bella hos fia, och danne vet ja inte var han va.
Så vi skulle ha efterfest.. hur dumt va inte de.. så vi hinkade i oss ännu mer alkohol.
Ja tror ja gick upp för å lägga mig runt 6 och dom andra kanske 6:30. 
Helt stört, IDIOTIIII!!!

Idag e ja ledig, gött kött!!

ska nog ta en dusch å sådär, kanske kila bort till jobbet en sväng.
där händer de konstiga grejer, tre bartendrar fick sparken igår va ja hört än så länge.
Ska inte säga för mycke, vet inte riktigt vad som hänt.
De e de ja måste gå och ta reda på!!

♥Peace Out! 

sarase

ja det har ändrats lite sen du va här hemma :) men mer ska det ändras!



gött, kött?! haha du är rolig du! puss



2009-11-02, 21:52:20 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?