Höst = tv

2009-09-06, 21:48:36 / Kategori: Allmänt

Idag har ja varit lite slapp, ingen joggingtur trots de soliga vädret vi haft idag.
Men jag har i alla fall gjort mina dagliga situps!

Rökningen är på god väg att fimpas oxå!
Igår gick ja ner till 3 cig om dagen och tänkte köra me de idag oxå,
men hittills har ja bara rökt 1,5 cigarett, de e väl strålande!!
Ja e i alla fall sjukt stålt!!

Okej nu e hösten verkligen här.. shit va mycke grejer de börjar på tv!
Man har ju i alla fall grejer att titta på om man har de tråkigt hemma!
Ja kollar ju ofta på nätet eftersom programmen ofta krockar med
jobb tider lr att man inte har kanalerna som 3:an har vi ju t.ex inte.

Idag såg ja Efterlyst och lyxfällan, och ska in nu å se ensam mamma söker
som gick 20:00 ikväll på just 3:an!
Finns ju fler grejer å se, Andra avenyn OCH Idol börjar på tisdag.
Min dator kommer gå på högvarv under hösten!
As bra å ha något att se i den tråkiga hösten anser ju ja!
Skulle inte förvåna mig om bonde söker fru drar igång snart me =D

Nae nu ska ja se på mammornas desperata sökande efter en kar i huset!

See yaaa!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?