Sugen

2009-09-14, 12:55:16 / Kategori: Allmänt
Röksuget e ju inte de lättaste att bli av me, fan va jobbigt de e..
Försöker aktivera mig hela tiden, ja har rensat rören till handfatet
här uppe på lilla toan, för de har varit stopp i ett tag.
Funderar på att måla de som e kvar av lister och väggar i lägenheten..
eller i alla fall hallen uppe, och några lister runt om i lägenheten.
Hade tänkt städa toaletterna ordentligt, men de finns inge toa rent kvar.
Typ wc duck, å ja tänker inte köpa de för mina pengar, never!
Fattigaste kyrkråttan.. köper knappt nån mat, sparar på allt ja har =D

Har rensat ur ett skåp här uppe som va fullt me skit.. två påsar slängde ja.
Och så har ja rensat en påse med kläder och skor från rummet!
Ja vill komma här ifrån, märks de? haha

Tror ja ska köpa penslar nu och kanske sola en sväng innan man går hem.
Får väl bli en promenad ikväll om de blir nån idag, för de känns som ja har fullt upp!


sarase

Haha men vad säger du!Jag vet att du ska ut och resa hörru! Men jag kommer inte ihåg när ni åker? Har missat det..eller glömt.Det kommer bli så häftigt!



2009-09-14, 15:47:45 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?