svaret kom fort!

2009-09-18, 18:37:20 / Kategori: Allmänt
Ja fick svar från extra jobbet ja sökta inatt =)
Här går de fort!
Hon skrev att jag meddelas inom en vecka om jag är en av dom
som får komma på intervju.
Har ja inte hört något inom en vecka så har ja inte fått någe.
För dom skickar inte ut om man inte "kommit me".
Så nu e de bara å vänta då..
Men så ruttet att ja alltid söker jobb innan ja ska till sverige..
Ska ju va i sverige månd-tisd och halva onsdag, hur ska dom då kunna nå mig?
aja, ja skrev att ja inte har någon sänding på jobbet men att ja läser mig mail varje dag =)
Får hoppas man får ett mail då.

Shit va ja känner mig trött å sliten.
Orkar nog inte ta mig ut idag faktiskt.
Denna vecka har ja varit as kass, bara varit ute två gånger å joggat lr promenerat.
Men Sömnen blev ju lite rubbad inatt och ja försov mig på de hela.
Somnade inte förns efter 6. Himla ruttet asså!
Aja.. imorn och söndag blir de ut å fara, jobbar ju inte tidigt då =)

Va gör man ikväll då? fredag kväll å allt.
Ska ja inte festa, lättast att hålla sig inne då.. då träffar ja ingen som röker heller =D
Men va fan ska ja hitta på här hemma då lixom??

Ja kan inte ens komma på någon kul fredagsmat att laga ikväll.
Nånting gott vill janju ha.. trött på kokta grönsaker och köttbullar, lr falukorv lr korvstråganoff..
Bara simpla grejer som ja har i frysen och bara grönsaker hela tiden, less på de asså..

Har du något bra förslag på va ja kan laga ikväll lr?
Förslag e välkommet!!!

Lisa

du är grym lena ! jag har med slutat röka , jag har ju mest feströkt så det är inga större problem för mig, inte ens på jobbet ! men när jag dricker går det inte alls :P men då får jag röka lite har jag bestämt ! vad är det för extra jobb ?? hör av dig om du vil när du är i sweedeen ! kram



2009-09-19, 08:36:27 URL: http://lajja.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?