Trött..

2009-09-01, 22:15:30 / Kategori: Allmänt
Jag fick gå hem från jobbet förut, för ja klarade inte av att jobba.
Jag fick reda på att han gått bort kl 16 när ja bytte om på jobbet.
Usch, blev ledsen å ville inte ens gå ner till köket.
Men sen gjorde ja de, men klarade inte att berätta för peder som jobba
utan att de kom igen.
Så ja gick upp å tog luft, å sådär höll de på ett tag.
Gick aldrig in i lagade nån mat.
Förklarade för peder efter tre timmar att ja nog inte kunde jobba idag.
För tårarna bara rann, och med öppet kök kanske de inte ser så bra ut.
Å ja kände heller inte att ja va så fokuserad.

Söta mohammed i disken frågade om ja skulle till sverige och hur långt de va.
När ja sa 6 timmar så fråga han om ja ville att han skulle köra mig ikväll,
när han slutat jobba runt 23:30.
Sötast.. skulle han köra så långt för att ja ska få komma hem?
Jag tackade men sa att de inte går.
Måste tyvärr va kvar å få in pengar, ska ju hem på begravning sen.

Ja gick hem, la mig i sängen å grät mig till sömns, de va skönt att sova.
Ja kännde mig helt sliten, man får ju sån huvudverk när man gråtit.
Men nu är ja så himla hungrig, måste värma nån mat, de va ett tag sen ja åt.
Glad att ja har malin här, hon kom hem å "kollade till mig" så allt va bra.
Vad ska man säga, göra, när nån e ledsen?
De e svårt att va den som tröstar. stackars peder på jobbet..
Imorn ska ja i alla fall jobba, så e de!

Tråkiga tider kommer å går, så e de..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?