Äntligen har ja fått en lägenhet!!!

2010-12-17, 21:09:08 / Kategori: Allmänt
Denna vecka har det blivit långa pass, mellan 10-11 timmar om dan.
Med start kl 7. De e ju lite tufft asså, ja har inga problem att gå upp när ja ska till jobbet.
Men ja skulle ju hellre har lite blandade tider (som när man jobbar med a la carte) och
ibland få lite sovmorgon. Man känner sig lite som en robot nu :P
Trivs på sörby, men jobbet i sig är lite enformigt och i längden tror ja inte ja skulle tycka om det.
Fast nu har vi bara kört julbords buffeér, tror det är lite roligare mat annars faktiskt!
Men men, enligt en annan anställd så har dom redan bestämt en som ska börja där på 75%
tjänsten, som skulle finnas efter nyåret å fram. Lite dålig stil när han sa till mig
att det finns möjlighet för en 75%, visst, möjlighet.. men att ta in en helt ny, antagligen för
att de e gammal bekant (tror ja) å restaurang där hon jobbade ska stänga nu.
Tycker dom borde tala om de i alla fall, får se.. har en dag kvar där nu, på måndag, om de inte blir tisdag också!
Varje timme är värd pengar för min del så!


Jag va på en visning på en lya i veckan men fick den dock inte.
Men kristina på lundbergs hörde av sig dagen efter om en annan lägenhet som ja skulle få titta på.
FÖRSTA TJING!!!! helt sjukt!
Så ja kikade på den idag å bestämde mig, så nu e den min BARA MIN!!! va glad ja är, äntligen!
Hoppas ja får ihop jobb nu bara, hoppas viking hör av sig.. annars får ja försöka få extra jobb på ica lr nåt också haha :P va fan ska man göra lixom!!

Fredag kväll = hemma kväll, skönt som fan.
Ska nog strac lägga mig å glo på film, kommer somna på en stock kan ja lova då!
Imorn blir de Body pump 10:30 me Empa och Natta, vet inte om cissi ska dit, maybe!
Har inte orkat me nån träning om kvällarna denna vecka, lr jo, i måndags, så de ska bli skönt nu!

Här kommer bild på en planritning på min lya =D MIN!!!
och två andra bilder på en liten del av gården med uteplats och på huset =)

    




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?