extra extra..

2010-12-20, 19:00:32 / Kategori: Allmänt
Det var min sista dag på sörby idag som ja skrev.
Men jag fick två dagar till nästa vecka, tid är pengar!
Varje timma är ju värdefull i mitt läge så ja är glad över två dagar extra!
Han sa även att det kunde nog bli något i Januari också!
Allt är positivt för mig, ge mig jobb!!

Idag var tanken att jag skulle träna eller simma.
Men cissi fick ställa in för hon hade visst tvätt tid.
Lite synd för ja själv känner mig inte så taggad.
Kom hem från jobbet, käka å sådär, å sne blir man rätt degig.
Lättast är att åka å träna på vägen hem då man fortfarande har lite goo i kroppen!
På onsdag blir de i alla fall aerobics, men ja göra väl som ja börjat med lite situps hemma ikväll.
Så kanske de blir något motions pass skapligt imorn när ingen annan är på gymmet, as bra!!

På onsdag kommer malin hem över jul, de ska bli trevligt!
Lutar år utgång den 25:e får se om de bli palace festen lr inte.
Undrar om den lixom blir fullbokad lr omde rymmet hur många som helst hrm..
Nån mer som ska dit?


sarase

Hej igen söt. Jag vet inte om det blir utgång på juldagen.. jag hoppas inte det för det är alltid samma sak, trångt, kö och dyra inträden! Men vi får se.. isf blir det nog palace grejen. Nyår har vi inte bestämt än.. Jag har faktiskt dålig koll på deras maskeradfest :/ Kollar ju sällan in eventen på facebook. Men ska kika på det :) Klar med alla klappar? Puss



2010-12-23, 11:19:32 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?