Julafton!

2010-12-25, 14:24:18 / Kategori: Allmänt

I onsdags kom Malin hem, då blev det lite vin hos Empa.
Det blev barajag empa malin men de va trevligt.
Vi somnade väl efter 1 i alla fall tror jag, en flaska rötjut fick ja i mig, mums!!

Torsdagen blev det upp 8:30 för att åka till syrran å vara barnvakt!
va där till 13:30 sen bar det av mot sörby för lite julklapps spel och fika.
Mycke trevligt! Jag fick en julklapp, en fin fin mortel, perfekt hade ingen innan!
Efter det hade jag några få klappar kvar att inhandla, så de blev en runda på stan och sen på hc!
Hem, slänga i sig lite mat för att sen dra vidare till syrran å cricka för uppesittarkväll
med bingolotto!, Vi vann ingenting men de va trevligt.



Sen blev det julafton, alla va glada och barnen längtade efter tomten.
Men när tomten väl kom så var dom livrädda! haha
Tomten kom till oss och fick sig lite gröt på gården innan det blev för kallt så vi fick släppa in honom!

 

Vi hade lottat innan vem man skulle köpa till men vi fick lite av päronen ändå.
Jag fick två nya däck till bilen som dom redan satt dit utan att jag visste om det!
Jag hade ju pyspunka så nu slipper ja åka till ok och pumpa deck var 4:e dag!
eller komma ut påmorgon och se att det är helt tomt i däcket!
Fick även en damsugare, perfekt, ska ju flytta snart!
Fick också en ny kniv och ett kniv etui/knivväska som ja kan förvara mina knivar i, kanon!
och lite små burkar/lådor, för förvaring, bra bra!



Idag ska jag och Lalla handla inför middagen hemma hos henne den 27:e.
Får se om vi hiner förbereda något idag, tvivlar på det, så de får bli imorn de!
Skönt att då i alla fall ha handlat in allt!

Ikväll blir det väl "palace" festen i louise de geer.
De lär va rätt mycke folk, blir nog kul!
Får se vart man ska va innan bara..
Bollas lite framå tillbaka å vi har inte bestämt oss.
Ska i vart fall ut med Tessan och Malin så får vi se vart vi hamnar =)

Just ja, ja har sökt två nya jobb idag som je inte riktigt vill ha egentligen
men jag måste ju få in pengar så va gör man! =)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?