Har du bytt till vinterdäck?

2010-11-04, 22:27:55 / Kategori: Allmänt

Idag inhandlade ja lite grejer ja behöver ha med mig till båten när ja ska jobba.
Shampo, Balsam, Tvål, tandkräm, ny tandborste, tops.. blev en hel del hygien artiklar.
Kan ju inte sno mammas å pappas så dom blir utan här hemma =D
Skrev en packlista igår och det känns som att det kommer bli sjukt mycke
att packa med sig. De får nog bli backpacker väskan.
De blir ju tungt men det är lättare att åka runt med den än att ha en STOR resväska på släp känner ja!
Ja så får det bli! Om allt nu får plats då!

Bytte däck på bilen idag också, skönt att ha det gjort, ja kommer ju va borta nästan hela tiden från 8-24 nov.
Vilket inebär att om ja ska byta dom då så är det säkerligen snö ute och då e de alldeles för kallt att byta däck!
Emma tog ju sitt körkort idag, GRATTIS!!! Så hon kom förbi och tittade på när ja bytte däck.
Det kunde ju va nyttigt tyckte hon =D. Å de e de ju verkligen! Bra att kunna!
Dock satt dom lite hårt och emma e ju en lätt viktare så hon fick inte loss bultarna av att hoppa
på korset ens haha men hon vevada bilen upp och ner och hjälpte mig rulla däcken ut ich in på gårn!
Tack för hjälpen lille du!

Åkte sen ner till solarieöarna för en kort kort, riktigt kort, semester! Skönt va de!
De va länge sen ja sola å man känner sig ju jäkligt blek igen!
Bjuder på lite sköna semester bilder från Brasilien!

 

      

 

       

     

     

Ja kan inte förstå att jag klippte av mig mitt hår, helt sjukt!!
Nu ska ja låta det växa å bli långt och fint igen!


Jessan

Neeeeej..



du är så snygg i kort hår..!!!!



2010-11-06, 07:57:28

Lena Nilsson

tack! hehe men vem e du ? =)



2010-11-24, 22:58:13 URL: http://leenaas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?