Motståndarlaget tar över!!

2010-11-26, 19:20:32 / Kategori: Allmänt

Verkar som att lille huvudet (läs hela kroppen) spelar i motståndarlaget även idag!

Kände mig som i koma dom sista timmarna på jobbet och efter jobbet..
Och ändå äter ja verktabletter en hel del.. kanske för mycke?
Tog till och med treo idag, JA HATAR TREO!!! Tog ett glas me två stycken i.
Det känns faktiskt lite bättre, men fortfarande typ tung i huvet!
Det beror väl kanske på bihålorna..
Läkarn tyckte ju jag skulle köra nässpray för att kunna sova me stängd mun så halsen blir bättre..
Men nu har näsan (bihålorna?) blivit irriterad istället.. Ja e täppt men endå as torr i näsan.
Inte snorig alls, får lixom inte ut någe.. å de e torrt.. När ja snyter mig så lixom
e de torrt blod som rullar ut ungefär.. stööörigt.. å om ja nu tar mer näspray.
Så kommer de bli mer irriterat, man ska ju inte spruta in sånt i snoken när de lixom e sårigt där..
SÅÅÅÅÅ nu slutar vi me nässpray igen.. (å då blir väl halsen inte bra)..
Vilket jäkla bestyr alltså.. Hade feber sista helgen i oktober.. sen dess har ja varit sjuk HELA tiden!!
Näsan.. halsen..... näsan gick över.. bara halsen.. Halsfluss.. halsfluss försvann..
Ont att svälja... näsan kom tillbaka... huvudverk OFTA!! Feber lite då å då..
Ja e typ aldrig sjuk, så därför måste ja klaga lite extra! När ja blir sjuk så blir ja de ordentligt!
Har ju inte råd att vi ledig mer än ja redan e heller!!

På tisdag verkar de bli jobb på Harrys =D
Ska bli kul å se hur dom har de där!!

Ikväll vill ja ta en öl.. och lite grogg..
Kanske ska möta upp tessan för en runda på harrys
(Ja vet, ja borde ta ett varmt bad, bädda ner mig i sängen med en kopp te och se en gammal film).
Men ja e så jävla trött på de nu, sprit e väl bra mot bakterier?!?!
Jag har ju varit hemma sittandes VARJE DAG nästan under denna månad, bortsätt från mitt jobb på båten!

Skål! haha
får se hur de blir!

Tjing tjing!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?