Tröttttt!!!

2010-11-30, 20:38:56 / Kategori: Allmänt

Idag har jag bakat lite pepparkakor!
Hemabakta e ju bättre än köpta såklart!!

Var sedan förbi en sväng hos Lalla, vi satt å bläddre i mina dessert böcker.
Letar dessert till den 27:e då vi ska äta lite hemma hos Lalla.
Kom tillslut fram till en!
Men vi ville ju ha massa olika, så vi slutade kolla när de blev för många typ.
Valde 3st och sen fick martin dra en lapp me vilken av dom vi skulle ha! =D
Vad det blir talar ja inte om, hemligt :P

Åkte å körde hem syrran me barn från rejmes som lämnade in bilen idag.
Och sen gick ja å morsan runt lite på hc å leta mössa åt henne.
Hon har nämnligen beslagtagit min som ja köpte i peru =)

Idag va vi onyttiga.. lr så jätteonyttig e de ju egentligen inte.. men dressing å sånt..
Blev kebabrulle för min del och pizza till mamma!
De va länge sen, å himla gott va de!
Nu e ja jätte trött och sjukt frusen.. Iskall om händerna och snoken!
Hoppas ja fortsätter hålla mig någolunda trött. vill inte läga mig förns tidigast om en timma!
Ska ju upp 6imorn så då e de okej att lägga sig tidigt, skööönt!!

Just ja, glodde på Harry potter igår me empa!
Den va himla bra men tyvärr blev vi störda som resten av besökarna, av två idioter som SJÄLVKLART satt
brevid oss, och komenterade allt! Kan man inte hålla käften så borde man se film hemma istället!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?