Bodypump, de satt fint!

2010-10-15, 20:33:32 / Kategori: Allmänt

Började dagen vid lunch tid med att åka hem till Tessan i klocket.
Vi tjöta på, och pratar i mun på varann, allt är som vanlig, gammal vänskap =D
Shit, hur länge har vi kännt varann.. hrm.. de e fan 20 år i år!! Det måste ju firas!!
Fatta att jag är 25 och har sånna härliga vänner som jag kännt i 20 år!
Det är det inte många som har, vissa tvingas flytta som barn och mister dom första
riktiga vännerna man skaffar sig i livet!
Vänskap ÄR vikitgt!! Utan det, skulle vi nog inte överleva!

Fortsatte vänskapen, med att träffa Lalla, Thilde och Cissi på en fika på stan.
Jag skulle hitta mig ett par skor va tanken,
men inte de inte, hittade mig en rea tröja och en fin schal till mamma.
Hon har letat länge efter något färgglatt till hennes nya svarta kappa!
Hon blev väldigt glad när jag kom hem med den, en present i vardagen!

Sen fortsatte vänskapen vidare då jag drog till badet.
Där körde Jag, Natta och Empa på gärnet på bosy pump passet!
Det har blivit lite av en tradition nu, måndagar = aerobics, fredagar = body pump!
Kanske hittar något mer som får bli en onsdag, skulle kunna tänka mig spinning en dag 
i veckan kanske onsdag då det är spinning med karaoke! kan ju va kul.
Då blir det varannan dag ett pass de e ju kanon!
Och zumba på lördagar, de vore ju perfekt. Tyvärr så hinner man inte alltid me att boka passen.
Träningen tycker jag är himmla kul och det går ju bra lixom, ja är där varje dag nu när ja är ledig.
Har kanske 1 ibland 2 vilodagar i veckan.

Det blev taco gratäng när jag kom hem, med morsan och brorsan, trevligt och GOTT!!
Nu ska ja glo lite på idol =D

♥ Peace Out! 


Empa

Hur kan du ha kännt någon i 25 år om du bara är 20 ;D



2010-10-15, 20:42:31 URL: http://eempaa.blogg.se/

Lena Nilsson

oj.. skrev visst tvärt om där.. måste in å ändra haha



2010-10-15, 21:17:59 URL: http://leenaas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?